
Процес обговорення освітньо-професійної програми «Середня освіта (Географія. Історія)» зі здобувачами відбувся в рамках забезпечення прозорості та відповідності програми потребам здобувачів вищої освіти (моніторингу ОП). Основною метою було отримання зворотного зв’язку від здобувачів вищої освіти щодо змісту програми, її структури, логічної послідовності дисциплін, а також рівня відповідності сучасним освітнім вимогам і викликам професійної діяльності.
Під час обговорення здобувачі мали змогу висловити свої думки щодо освітніх компонентів, форм контролю та практичної підготовки. Окрему увагу приділили питанню ефективності педагогічних і польових практик, їхньої тривалості та можливостей проходження у різних освітніх закладах і установах. Важливим аспектом дискусії стало використання інформаційно-комунікаційних технологій та доступності онлайн-ресурсів у навчальному процесі.
На основі отриманих пропозицій на розширеному засіданні кафедри будуть винесені питання внесення корективів як до самої освітньої програми, так і до освітніх компонентів. Включення думки здобувачів до процесу оновлення програми сприяє її актуальності та відповідності сучасним викликам освіти.